|
Transportabel projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Morn2600
Junior bruger Oprettet: 26-August-2018 Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juni-2020 kl. 12:43 |
Hej alle...
Sommeren nærmer sig, og jeg mangler en lille projektor, jeg kan se film på om aften ude i haven, eller når jeg er på tur... Den skal selvfølgelig være lille, også skal den være på batteri... Er der nogle der har erfaringer med nedenstående?? Eller nogle helt andre?? 1: Nebula Capsule II 2: Acer C250I 3: Benq GS2 Har også kigget på LG CineBeam PH550G, syntes bare den er for stor og batteriet er ikke særlig godt... |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dem jeg har set er stort set ubrugelige.
Utrolig ringe billede, men det afslører prisen jo også
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men du har ikke set dem han nævner, vel? |
|
Morn2600
Funktioner
Tak(0)
|
har selv prøvet nogle billige fra Kina, og nogle fra picomagic, men det er mange år siden, og ja de var dårlige.... Men syntes dem der ser spændende ud.... Syntes feks ikke en Benq GS2 er billig, den koster næsten det samme som en HK800, og den får da okay gode anmeldelser...
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender absolut intet til transportable projektorer, men jeg kan da tænke mig at det skal være et temmelig heftigt batteri, hvis det skal kunne drive en projektor der kan anvendes udendørs!
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Morn2600
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev en Acer C250I den har 5 timer batteri tid.... Tror dog BenQ’en havde været bedre, men syntes bare også prisen er lidt for pebret for noget jeg sikkert aldrig rigtig får brugt...
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
300 ANSI lumens og 5000:1 kontrast ............. Den tror jeg desværre bliver svært at anvende udendørs. Men håber den opfylder dine forventninger, held og lykke.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |