|
BD Covers til James Bond |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2020 kl. 23:56 |
Jeg har for lang tid siden købt 22+1 film boksen med Blu-rays, men jeg synes at den er lidt uhåndterlig og tænker sætte filmene i almindelig BD æsker, men så kommer jeg til at mangle covers i god kvalitet til nedestående
Er der nogen der kender et sted hvor de kan downloades eller er der nogen der er frisk på at lave På forhånd tak! De 10 film er: James Bond: 05 You Only Live Twice James Bond: 06 On Her Majesty's Secret Service James Bond: 07 Diamonds Are Forever James Bond: 09 The Man With The Golden Gun James Bond: 10 The Spy Who Loved Me James Bond: 13 Octopussy James Bond: 14 A View To a Kill James Bond: 15 The Living Daylights James Bond: 17 Golden Eye James Bond: 18 Tomorrow Never Dies Listen er rettet
Redigeret af BlueFox - 03-Juni-2020 kl. 23:37 |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu søgte jeg lige kort på bd covers download - og fandt bdcover.net - kender dem ikke, da jeg scraper via kodi til rent digital brug, men tjek selv efter om det opfylder dine krav.
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Tak for dit forslag!
Men de ligner ikke rigtigt de covers vi ser herhjemme. De først Dr. No er et VHS cover klippet til, og så er jeg heller fri ;-) Andre ligner bedre, men stadig ikke det jeg ønsker. Jeg er gået i gang med at se hvor mange af dem jeg kan købe brugt for måske 10 ell 20 kr. De kan alle købes i butik til 50 kr. |
|
mvh
|
![]() |
|
Palleba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Hej!
Måske ikke helt det du skal bruge, men jeg ved at Laserdisken har alle covers på deres hjemmeside i god kvalitet, men de plejer at skrive "www.laserdisken.dk" gennem billedet. Måske kan man redigere den tekst væk på en eller anden måde. MVH
Palleba |
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Nu prøvede jeg så at søge en James Bond Blu-Ray... Der er ingen logo på billedet, så det ser ud til, at de er ophørt med det. Se her: https://ibb.co/Nygygt9 Men... Om kvaliteten er god nok, kan så være spørgsmålet... Så kan man vel spørge, om det kan købes i en bedre kvalitet, hvis nu Laserdisken er en mulighed.
Redigeret af mnielsen - 15-Juni-2020 kl. 06:59 |
|
![]() |
|
Palleba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
"BlueFox" skal nok bruge hele omslaget, og her er teksten skrevet ind over billedet.
https://www.laserdisken.dk/billeder/vare-stor/143619465225903260.jpg MVH
Palleba |
|
Med venlig hilsen
Palleba |
|
![]() |
|
Tak for buddene, specielt det sidste er rigtig flot, men kan desvære ikke bruges pga teksten hen over.
Mnielsens bud er nok lidt for lille, men tak! Og ja jeg vil gerne have bagsiden med. Redigeret af BlueFox - 15-Juni-2020 kl. 22:12 |
|
mvh
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |