|
DR-app - luk for updatering? (android tv) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1045 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2020 kl. 12:50 |
Når jeg vil se Live på den nye DR Android TV-app, så skal jeg lukke appen ned og åbne den igen for at se aktuelle og kommende Live-udsendelser.
Hvis jeg ikke gør det, er der kun adgang til de samme som var der sidst, jeg brugte appen. Så den opdaterer altså ikke af sig selv.
Forsiden ser derimod ud til at opdatere løbende. Hvis jeg scroller ned i bunden, så er der adgang til opdaterede Live-udsendelser. Er det mig, der gør noget forkert, eller er det bare sådan? (bruger Nvidia Shield 2017) |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
alc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2019 Status: Offline Point: 4 |
Ja, det er ikke bare live tv. Det er oversigten i det hele taget der ikke opdaterer.
Derudover skal man trykke “pause” 2 gange for at pause en udsendelse, da det første tryk kun aktivere progress baren. Det samme gør sig gældende når man vil genoptage afspilningen lidt efter. Og hvis man har oprettet en bruger med pinkode spørger den ALDRIG om pinkoden så snart du har tastet den én gang. Ikke smart, da alle i familien så bare bruger samme profil hvilket kan give forvirrende anbefalinger og gøre det svært at gennemskue hvor man er nået til hvis flere ser de samme programserier.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1045 |
Tak for input.
Ringe trøst, at det ikke bare var en fejl-40 ;-)
DR havde jo lovet. at den skulle være tilgængelig i første halvår 2020 - og nåede det lige. Men hastværk er vist lastværk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |