|
Kompatibel harddisk til LG-OLED55B9 |
Besvar |
Forfatter | |
Record
Junior bruger Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2020 kl. 17:36 |
Hej
Er der nogen herinde der ved hvilke harddiske der er kompatible til køre timeshift, og optage på, på et LG-OLED55B9 ? Skal det være en USB 2 eller 3? Jeg går ud fra det vil være bedst med diske med egen strømforsyning? Mvh. Bjarne
|
|
Mvh. Record
"Intet er umuligt for den der ikke selv skal udføre det....." |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
alle 2.5” diske passer fint.
|
|
Record
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak.
Forstår jeg det så ret, at du tænker portable 2,5" diske virker? Altså uden ext. strømforsyning? Mvh. Bjarne
|
|
Mvh. Record
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
normalt virker en 2,5” usb harddisk fint uden ekstern strøm. Kan være den evt skal formattere til fat filsystem. Køb en i Elgiganten, det vil sikkert virke, hvis det ikke gør kan den bare leveres tilbage.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
En 2½" ekstern harddisk uden strømforsyning vil som regel virke, dog virker min 3 TB harddisk ikke i mit TV, men kun på min boks og PC. Jeg tror den er for strømkrævende til TVet. Harddisken skal formateres i TVet (og altså ikke på en PC) når den skal bruges til optagelse og ikke kun afspilning. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror der er noget med at LG fjernsyn ikke understøtter over 2T diske.
Håber Rasmus eller Torben kommer på banen med bekræftelse/afvisning. Indtil da vær forsigtig med diske større end 2T. Og der kan iøvrigt ligge rigtig meget på en 2T disk. Alle nye diske er USB3. Min sidder bag på tv'et med et par små stykker selvklæbende velcro.
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Record
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er korrekt at B9 tv’et understøtter harddiske op til 2 TB..
Strømforbruget må max. være 500mA. (0,5A) Disken skal være over 80 GB. Usb stik må max. være på 32 GB.
|
|
Mvh. Record
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dejligt med en afklaring på størrelsen.
Kan nævne at føtex i næste ugen har en Toshiba 2TB disk til 525 kr. Ikke mit favoritmærke, men den vil formentlig virke. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller give 7 kr mindre for en WD, som er en bedre HDD.
Redigeret af Munch - 18-Juni-2020 kl. 15:41 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |