|
Når unge mænd samles i flok |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2020 kl. 12:16 |
||
Så er man der i Fitness World og føler sig godt dum for at betale for at svede
Man prøver at høre sin musik i øretelefonerne Nogle meter væk er en samling unge hanbavianer samlet i flok og konkurrerer om at brøle højest Det sker tit Er det mon en mere eller mindre bevidst kamp om dominans: Den der brøler højest vinder Man undres...
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er hormoner vil jeg tro, og de er sjældent blandt de kløgtige.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Venlig hilsen
KB |
|||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Deres argument er at de kan løfte tungere når de stønner?? Hvis det skulle være vejen frem, så undrer det mig at en 100 meterløber ikke skriger hele løbeturen fra start til mål 😉 Frank
|
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
kan man fornemme at Jake er ved at være en ældre herre 😂
|
|||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øhh Mon ikke løb får pulsen og vejrtrækning lidt højere op, så det dermed bliver det lidt mere "besværligt" og bruge stemmen
|
|||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu var det jo bare for at sige at der ikke er en gevinst ved råb og støn at jeg sammenligner med en løber. Et andet eksempel kunne jo være en golfspiller som skal skyde langt, der er sgu ikke råb 😉 Frank
|
|||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et tredje eksempel vil være tennisspillere.... nåh nej....
|
|||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||
Arh den har Caroline W. jo haft en "kamp" for at få det forbudt, fordi det er for at distrahere modstanderen at de stønner... Frank
|
|||
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du nogen spillet tennis på andet end pensionist niveau? Du finder hurtigt ud af at de støn kommer helt naturligt når du skal tæve sådan en bold ned af banen. Jeg ville skulle tage mig noget sammen hvis ikke jeg måtte sige en eneste lyd under sådan kamp. Ikke synderligt fornuftig og bruge sin koncentration på og lukke munden
|
|||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har spillet tennis og badminton, har aldrig haft tid til at stønne på den måde. Har været aktiv med håndvægtene siden 93, det er bare dårlig stil i centeret med alle de lyde. Det er lidt som den unge mand i bilen med vinduerne rullet ned, armen ud af vinduet, musikken på fuld skrald... det gælder om at blive set og hørt 🙂
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4856 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et fjerde eksempel vil være sex - nåh nej
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |