recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slettes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slettes
    Sendt: 26-Juni-2020 kl. 12:25
Som overskriften siger, 2 ugers Viaplay for 50.-

EDIT: i mit hoved var det 2 måneder jeg havde fået gratis, derfor satte jeg dem til salg for 50.-
Nu kan jeg godt se, at det jo kun er 2 uger, så jeg skifter lige overskriften tl "Bortgives" Big smile

Koden er PHME7I

Vær sød at skrive hvis du snupper koden Smile

Redigeret af Martin Sjøstrand - 26-Juni-2020 kl. 13:50
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 12:53
Nu skriver du ikke hvilken pakke der er tale om, men hvis det er film og serier, så koster den 99 kr pr mdr normalt, hvilket jo svarer til 50 kr for 2 uger...
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Nu skriver du ikke hvilken pakke der er tale om, men hvis det er film og serier, så koster den 99 kr pr mdr normalt, hvilket jo svarer til 50 kr for 2 uger...

Min hjerne virker ikke i den her varme LOL Jeg kigger på en kupon med 2 uger, jeg skriver 2 uger... men jeg tænker på 2 måneder LOL

Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2020 kl. 13:41
Hej Martin

Mange tak, jeg har netop brugt koden.

Mvh. Jacob
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu