|
Slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2020 kl. 12:25 |
Som overskriften siger, 2 ugers Viaplay for 50.- EDIT: i mit hoved var det 2 måneder jeg havde fået gratis, derfor satte jeg dem til salg for 50.- Nu kan jeg godt se, at det jo kun er 2 uger, så jeg skifter lige overskriften tl "Bortgives" ![]() Koden er PHME7I Vær sød at skrive hvis du snupper koden ![]() Redigeret af Martin Sjøstrand - 26-Juni-2020 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skriver du ikke hvilken pakke der er tale om, men hvis det er film og serier, så koster den 99 kr pr mdr normalt, hvilket jo svarer til 50 kr for 2 uger...
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Min hjerne virker ikke i den her varme ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Martin
Mange tak, jeg har netop brugt koden. Mvh. Jacob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |