|
Solgt: Dali Kubik One |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2020 kl. 07:48 |
Hej alle,
Jeg sælger min Dali Kubik One soundbar i sort med sort frontstof. Soundbaren er fejlfri bortset fra nogle små skrammer i aluminiumet i enderne som næsten ikke ses. Kan nemt kan fikses med lidt sort lak. Købt i HiFiKlubben for nogle år siden for 6999,-, men kvittering findes ikke lige pt. (prøver at finde den..). Soundbaren er super til musik. Den har en god bund, som ellers normalt er en udfordring for soundbars, som ka indstilles i 3 niveauer. Er man til mere bass kan man koble en ekstern subwoofer på. Kan selvfølgelig ses og høres inden køb. Der medfølger strømkabel og fjernbetjening. En Sonos Connect og optisk kabel kan evt medgå i handlen til en lille merpris. Sælges grundet overgang til Sonos Arc. Befinder sig i 2770 Kastrup og sendes ikke. Prisidé 3000,-.
Redigeret af Davidp - 30-Juli-2020 kl. 22:24 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump.
Bud modtages.
|
|
![]() |
|
Bump. Slet ingen interesse for en god soundbar?
|
|
![]() |
|
Har fået bud på 2000,- på DBA, som jeg dog ikke er helt tilfreds med men dog villig til at accepterer med mindre jeg får højere bud.
Derfor sælges soundbaren til HBO 2000,- fredag 3/7 kl 12:00. Redigeret af Davidp - 30-Juni-2020 kl. 14:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |