recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Dali Kubik One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Dali Kubik One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Dali Kubik One
    Sendt: 21-Juni-2020 kl. 07:48
Hej alle,

Jeg sælger min Dali Kubik One soundbar i sort med sort frontstof. Soundbaren er fejlfri bortset fra nogle små skrammer i aluminiumet i enderne som næsten ikke ses. Kan nemt kan fikses med lidt sort lak. 
Købt i HiFiKlubben for nogle år siden for 6999,-, men kvittering findes ikke lige pt. (prøver at finde den..).
Soundbaren er super til musik. Den har en god bund, som ellers normalt er en udfordring for soundbars, som ka indstilles i 3 niveauer. Er man til mere bass kan man koble en ekstern subwoofer på.
Kan selvfølgelig ses og høres inden køb. Der medfølger strømkabel og fjernbetjening.
En Sonos Connect og optisk kabel kan evt medgå i handlen til en lille merpris.
Sælges  grundet overgang til Sonos Arc.

Befinder sig i 2770 Kastrup og sendes ikke.

Prisidé 3000,-. 

Redigeret af Davidp - 30-Juli-2020 kl. 22:24
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 07:35
Bump.
Bud modtages.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2020 kl. 20:56
Bump. Slet ingen interesse for en god soundbar?
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2020 kl. 14:12
Har fået bud på 2000,- på DBA, som jeg dog ikke er helt tilfreds med men dog villig til at accepterer med mindre jeg får højere bud.

Derfor sælges soundbaren til HBO 2000,- fredag 3/7 kl 12:00.

Redigeret af Davidp - 30-Juni-2020 kl. 14:12
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu