|
S: Carlinkit Trådløs CarPlay adapter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2020 kl. 20:55 |
Har denne adapter der kan gøre Carplay trådløst.
Jeg tog chancen selvom min bil (Mazda 6) ikke er listet som understøttet, desværre virker den ikke for mig, derfor sælges den. Det er den samme som CarPlay2Air adapteren. Prisen er fast og plus evt. forsendelse. kr. 950,- Se mere om den her og evt. om understøttede biler: Redigeret af Giffel - 01-Juli-2020 kl. 11:12 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Har set at flere søger efter en brugt ovre på vagcars.dk, så måske du har mere held der :-)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Kunne jeg godt være interesseret i :)
Kan man komme forbi og afprøve at den virker til ens bil?
|
|
![]() |
|
Du kommer bare :-)
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |