|
Sennheiser Ambeo Soundbar |
Besvar |
Forfatter | ||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juli-2020 kl. 19:43 |
|
Jeg har egentlig ikke så meget på hjerte omkring den her soundabr - men syntes den fortjener sin egen tråd hvor den kan diskuteres:).
Jeg er selv voldsomt begejstret for den og har stadig Atmos til gode. Kun testet Atmos klip fra dolby´hjemmeside. Nogen der har taget springet?
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gør lige den umage at læse de første overskrifter i det mindste. Den har allerede sin egen tråd. Den er tilmed på forsiden i dette underforum ;-)
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7070 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
årsag til jeg ikke har den.
Mangler mulighed for baghøjtaler. Kæmpe mangel efter min mening. Men den spiller super godt. Og er helt klart bedst Soundbar på lyden.
|
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Njae er det ikke mere en diskussionstråd til testen i kommentar feltet?
|
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er jeg enig i. For mig personligt, blev det en afvejning. For ja der kommer ikke så meget effekt direkte bagfra. Til gengæld er man i en kæmpe lydboble, som højtaleren forsvinder i. Det er bare en boble.
|
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
nogen der har den her vægmonteret?
Min er pt til rep og imens har jeg flyttet lidt rundt. Jeg skal have den op på væggen, men ville gerne vide om der er plads bag soundbaren til føring af kabler?
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da godt nok hurtigt med en reparation. Godt nok ærgerligt.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var mine helt egen skyld;). Mit subwoofer kabel havde sat sig i klemme i møblet. I sub-out på soundbaren er mit kabel “skruet” fast Og ja så brokkede jeg hele sub out soklen af.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |