|
Harmony aktivitet driller (løst) |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juli-2020 kl. 16:37 |
Jeg har et problem med min nyinstallerede Shield. Jeg har lavet en aktivitet med den, men hver gang jeg skifter fra "shield" til enten "PS4", "Boxer" eller "Apple TV" aktiviteter så slukker mit tv og Soundbar.
Skifter jeg fra eks apple tv til boxer, så skifter den blot input på tv og Soundbar. Shield er tilkoblet ambeo Soundbar, mens ps4, atv 4 er tilsluttet tv'et (Oled c8). Når jeg kigger på de andre aktiviteters afslutning så er det samme procedure, men alle de andre skifter blot, mens shield slukker. Gode ideer?
Redigeret af Bromberg5 - 07-Juli-2020 kl. 17:11 |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være en HDMI CEC opsætning, hvor din Shield fortæller TV og soundbar at de skal slukke.
Man kan sikkert opsætte dit TV til ikke at slukke på signal, eller man kan sætte din Shield til ikke at sende "sluk" signalet.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah ja det var det - perfekt, tak for det:)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |