|
avi adm 9.1 + Yamaha WXAD10 |
Besvar |
Forfatter | |
falkendk
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2020 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Juli-2020 kl. 01:39 |
Hej, Min hi-fi viden er desværre en del begrænset, så vil høre om der er en venlig sjæl der måske kan hjælpe med med at svare på et spørgsmål / løse mit problem. Jeg har købt et sæt Avi adm 9.1 aktive højtalere og en Yamaha WXAD10. Min udfordring er så at jeg meget gerne vil kunne streamings lydstyrken på min telefon, så hvis jeg afspiller fra Spotify på min telefon så vil jeg kunne skrue op / ned her. Så vidt jeg forstår det er mit problem at når et “device” tilsluttes højtalerne via analogt input kan jeg ikke styre lyden og at Yamaha WXAD10 kun har analogt output. Så mit spørgsmål er vil jeg kunne sætte en analog til digital converter i mellem min WXAD10 og mine højtalere også kunne styre lyden på det input der kommer ind i højtalerne? Er med på jeg ikke kan styrre selve lydstyrken på højtalerne, men hvis vi nu siger at jeg har skruet højtalerne op på max som udgangspunkt. Med venlig hilsen Kasper Redigeret af falkendk - 21-Juli-2020 kl. 01:44 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Volumen skal styres på din Yamaha dims.
Bruger du Line out (phono), eller Aux out (minijack) over til dine højttalere? Det er beskrevet på side 5, hvad du bør gøre: Klaus
|
|
falkendk
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2020 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tusinde tak Klaus, det havde jeg misset.
Jeg bruger Line out / phono - jeg vil straks prøve aux out i stedet for. Kasper
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |