|
S: All in one pc M73z |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2020 kl. 21:15 |
Hej med jer,
Lenovo, M73z, Intel Core i5-4430S Processor 8GB 128 GB SSD All-In-One (Non Touch) Intel HD Graphics Slim DVD Recordable Gigabit Ethernet Der følger ikke mus og tastatur med. Er brugt, men fejler ikke noget. 500 kr. Mvh Mikkel Frederikssund
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mikkel
Det kunne godt være noget for min gamle mor. Medfølger der et styresystem? Jeg ser hende senere i dag, så vender jeg tilbage. Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Hej Jacob,
Der er Windows 10 på maskinen. Mvh Mikkel |
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Den vil jeg gerne købe, hvis du vil sende den.
Mvh Asbjørn |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |