|
V: Gamle Computer & gaming blade |
Besvar |
Forfatter | |
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juni-2020 kl. 10:29 |
Hej Jeg hjælper til med at tømme et dødsbo, hvor vi er stødt på rigtig mange både nyere og ældre PC computer blade og gaming blade, mange af dem i flere årgange der formentlig er komplette hvis vi ellers finder dem alle. Før jeg kører dem på genbrugspladsen som papir affald vil jeg da lige høre om noget er penge værd, eller om nogen her kunne bruge noget af det. Selv tvivler jeg, men omvendt er det også dumt at smide noget ud som andre kunne blive glade for. Her er en liste over blade vi foreløbig er stødt på: Tysk: PC Magazin PC Games PC Action C'T Tool Chip Engelsk: Linux Format PC Zone Dansk: Computerspil Tips & Tricks Privat Computer PC PC Professional CD-ROM Spil PC-Planet K-Komputer for alle PC Player PC Gaming World Game Zone Mvh Peter |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
well - der er i hvert fald en der har brugt rigtigt mange penge dengang. c't, chip, linux format var/er nogle særdeles bekostelige blade, men også med særdeles professionel journalistik i dem. Jeg var selv mega fan af dem og blade som komputer for alle, og de andre danske var ganske enkelt bare ikke pengene værd dengang.
(og jeg brugte også alt for mange penge på dem dengang jeg var ung) som Larserik linker til, så vil det nok udelukkende være til samlere, og den skare er nok ekstremt lille da IT-nyheder desværre meget hurtigt bliver for gamle. Jeg tror nok i virkeligheden i ville få mest ud af at kontakte læsehesten eller sådan en type virksomhed, som netop opkøber og videresælger gamle blade/tegneserier. Tror dog ærligt talt ikke der er noget som helst marked for de fleste af de blade. |
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne godt være interesseret i "Computerspil Tips & Tricks"
De minder mig for vildt om min barndom :)
|
|
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager det sene svar fra min side, men der har været så meget jeg skulle tage mig af. Mange tak til larserik og claus_jac for hjælp samt kommentar. Som vi regnede med, ser der ikke ud til at være nogen interesse. I løbet af weekenden ryger de ud. Tror vi har fundet langt mere end 2000 blade og rigtig mange havde en Floppy, CD eller DVD med, så ja, han har virkelig brugt en pæn sum penge på dem, men formentlig også haft glæde af dem. TiXe: Jeg sender dig en PM og finder ud af om du stadig er interesseret i "Computerspil Tips & Tricks". Lige nu har vi ikke fundet ret mange af dem, men vi kan sagtens finde flere når vi går i gang med hans rum på Shurgard. Vi lægger i hvert fald dem til side vi finder. |
|
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Prasmus Hvor er det henne i landet ? Vh Christian
|
|
Prasmus
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Christian Herlev (tæt på København), så desværre langt fra Randers. Mvh Peter
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |