|
Opgradering |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2020 kl. 13:13 |
|
håber I vil komme med input ang. en opgradering af min simple 5.2 biograf.
I forbindelse med en renovering af vores TV-stue er der mulighed for en opgradering. Jeg ønsker i første omgang kun at fokuser på lyden. Mit nuværende setup: Center: tangent evo e24 Front: tangent evo e5L Back: tangent evo e4l SUB 1: tangent evo E8 SUB 2: xtz 99w16.10 Forstærker Pioneer vsx-923 Generelt fungerer det fint. Det er simpelt og starter automatisk, så alle benytter det i det skjulte. Jeg har rigelig muskel i bunden. Kan I se hvor det svageste led er placeret. Min tanke er at droppe sub 1 (tangent evo e8) det skyldes blandet andet en ny sofa. Dernæst tænker jeg, at udskifte center og front og evt. back fra tangent. Hvad vil I anbefale for en mærkbar forbedring. Det må gerne være brugt og mit budget er ca. 5000 kr. Vh. Yoda |
||
![]() |
||
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2263 |
|
For at uploade billeder, så skal du være minimum Juniormedlem. Der er kun ét at gøre: skriv indlæg her og der... Lige pludselig... SÅ er den der!!
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Eller bruge alternative billedhosts og linke til billederne. Klaus
|
||
![]() |
||
|
Tak for info.
Jeg har blot været passiv medlem de sidste mange år. Min viden er ikke stor på området. Håber dog stadig at få lidt ekspertviden Vh Yoda |
||
![]() |
||
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
|
Jeg er da ikke junior medlem, men kan godt lægge billeder op.. har du ikke denne funktion? Redigeret af LofterPalle - 28-Juli-2020 kl. 07:46 |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2263 |
|
Se tråden her, angående samme emne: https://forum.recordere.dk/hvordan-oploader-man-et-billede_topic159795.html
Måske, er trinene således: Ny bruger Juniorbruger Bruger Guldmedlem Platinmedlem
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
|
Desværre er det ikon ikke hos mig.
Jeg prøver et andet forum. Tak for jeres input
|
||
![]() |
||
|
Du kunne jo også prøve at logge ud og ind igen... Eller bruge imgur.com til billeder. Når der er uploadet dertil, så højreklik på billedet, klik på Kopier. I et nyt indlæg herovre, højreklikker du, og klikker på Sæt ind. Virker det?
Redigeret af mnielsen - 28-Juli-2020 kl. 14:27 |
||
||
![]() |
||
|
Har forsøgt uden held
|
||
![]() |
||
|
Ha-ha... du skrev, mens jeg redigerede! Prøv lige at se mit indlæg endnu en gang...
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |