|
Dvd afspiller som cdafspiller |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juli-2020 kl. 17:11 |
Jeg har en denon cdafspiller af ældre data som ikke altid første gang vil afspille en cd og hvor den tit åbner og lukker med det samme når jeg vil skifte cd
Jeg ved at man kan få billige dvd afspillere, hvor alle kan afspille cder, mange af dem er lidt langsomme om at åbne og loade samt ikke har dedikeret cd afspilningsknapper på enheden, som jeg synes der skal være og ikke kun på fjernbetjeningen. Kan man få en dvd afspiller med cd afspilningsknapper som play,pause,stop,frem,tilbage og spole (alt andet er for mig er urelevant), med digital lydudgang da jeg har en dac jeg bruger til lyden, som åbner og loade cder normalt hurtigt i forhold til en cdafspiller og som er sort Pris 500kr (Det kan både være ny så vel som brugt dvd afspiller selv om jeg mest tænker på en ny med garanti og som ikke er slidt,brugt,med ridser og så videre) |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når det kommer til CDer, så vil jeg da bruge en afspiller der er beregnet til det, eller rippe alt og bruge en afspiller beregnet til det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
En ny cdafspiller koster en del mere mere end 500kr og det kan være svært at vide hvad man skal købe brugt når den skal være støjsvag ikke have fejl og en digital udgang der virker.
Skal på ingen måde rippe alt min musik når jeg har tidal, jeg afspiller tit cder selv om jeg har tidal
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig efter blu-ray afspillere i stedet - der er bedre muligheder for at finde nogle med digital out.
Her er en til 340 kr.
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Det mangler afspilningsknapper på fronten
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug remoten
|
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke når jeg sidder under en meter fra den
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet med langt de fleste dvd/blueray afspiller er at de f.eks ikke er for mig super velegnet som cdafspiller, pga de ofte ikke har dedikeret afspilningsknapper og man skal bruge fjernbetjeningen, netop fjernbetjening er ikke noget jeg vil komme til at bruge til mit hifi anlæg, det føles bare super mærkelig at skulle fjernbetjene en enhed man sidder mindre end 1 meter fra (computeren).
Derfor spørger jeg, om der nogen der kender en dvd (eller bluray) afspiller der er velegnet til hifi, har de mest basale afspilningsknapper på fronten
Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 20:30 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller denne: https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/blu-ray-og-dvd-afspiller/DVPSR760HB/sony-dvd-afspiller-dvp-sr760h-sort
Der er da knapper på fronten
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
kun stop,play (tænker play godt kan fungere som pause) og åben lukke
Mangler frem og tilbage og gerne spole
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Skal der være spol frem/tilbageknapper, så kan vi vist ikke hjælpe.
|
|
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |