|
Hovedtelefon Sennheiser HD 800 S |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pedped ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2020 Sted: Vangede Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2020 kl. 09:39 |
Min Sennheiser HD 800 S er til salg.
Købt 24.11.16. Brugt mindre end 10 gange. Fejlkøb ![]() Original emballage m.m. haves. Priside kr. 8.000 Afhentes, prøves/lyttes - og betales - i Vangede.
Redigeret af Pedped - 29-Juli-2020 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da et par fede bøffer og et lidt dyrt fejlkøb med en relativt lille køberskare, du kan eventuelt prøve at slå dem op på hoved-fi.dk - der sidder en ret inkarneret flok entusiaster og der kunne godt være nogle potentielle købere til hovedtelefoner i den prisklasse.
|
|
![]() |
|
Pedped ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2020 Sted: Vangede Status: Offline Point: 3 |
Hej Jacobask.
Tak for tippet. Det vil jeg gøre. Ja, sådan kan det gå, når man (jeg) glemmer at tænke inden handling. Dyre lærepenge.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Hvordan et fejlkøb? Pga prisen eller? Virker lidt vildt at fejlkøbe et headset til over 10.000 kr
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |