|
VHS til PC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
molgerboy
Ny bruger Oprettet: 19-August-2020 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2020 kl. 15:26 |
Hej Herinde.
Først vil jeg gerne sige tak for oprettelsen her. Jeg er her for at måske kunne få lidt hjælp ang. jeg gerne vil overføre mine gamle VHS bånd til pc. Jeg har købt en Usb 2.0 Video/Lyd Easycap V.2 fra AV-cabels.dk samt 1 Scart til 3 x Phono (2 x audio, 1 x video) - (in+out). og skaffet en VHS maskine. Har testet VHS makinen samt scart kabelet på tvet og det virker 100%. Men selvom jeg har installeret softwaren og sat det hele til pc, så kan jeg kun høre lyden fra Vhs'eren Hvad kan der være galt?????
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du testet at der kommer signal ud af det video composite - det er det gule kabel.
Nogle videoer kan godt vælge at sende signalet igennem SCART som S-video eller RGB.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
PAL/NTSC problem?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
molgerboy
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Nej det har jeg ikke. Har ikke et cam så det kunne afprøves
|
|
molgerboy
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Det har jeg prøvet at skifte imellem i selve programmet, så er installeret på pc. Det program som er med hedder honestech vhs to dvd 3.0 se
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min erfaring: Købte lidt senere denneher: Og med den har jeg rippet utallige gamel vhs bånd til fin kvalitet (efter forholdene). |
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den levere ukomprimeret format til computeren, så man kan offline encode bagefter? Har tidligere lavet nogle captures tilbage fra Windows XP dagene, med et TV kort som jeg ikke har længere https://youtu.be/Pu3VCtIdqV8 men har stadig nogle bånd der mangler at blive captured. Redigeret af TBC1 - 20-August-2020 kl. 11:06 |
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
molgerboy
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info....
Så prøver jeg at købe denne: https://www.proshop.dk/Videoaudio-grabber/TERRATEC-Grabby-Incl-Magix/2152617 God dag til jer alle
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke huske det. Jeg har gemt mine i mpeg4 hvilket gøres problemfrit med den medfølgende software. Der er også en simpel editor så du kan skære din video til og slette eller lave flere som du vil.
|
|
Tanaburs
Funktioner
Tak(0)
|
Det var svar til tidl spørgsmål
|
|
molgerboy
Funktioner
Tak(0)
|
Okay det kigger jeg på.
Nu er det bestilt, så prøver jeg. Giver en tilbagemeldning God weekend
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt for meget bøvl, ned på genbrugen, der napper du den bedste vhs afspiller med DVD Brænder i :), så er den klaret, har en her til samme opgave.
Hvis du bor i nærheden af 8740 kan jeg gøre det for dig hvis det er :D Redigeret af Benjamin7 - 24-August-2020 kl. 13:38 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |