|
Maratnz Zone2 Setup |
Besvar |
Forfatter | |
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 794 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-August-2020 kl. 11:26 |
hej jeg har brug for hjælp:)jeg jeg har investeret i et ekstra sæt højtalere som jeg vil bruge når jeg afspiller vinyl som et stereo setup istedet for at kløbe en ekstra forstærker tænkte jeg at jeg vil bruge min nuværende Maratnz Sr6011 som har zone 2, men jeg kan ikke finde ud af det :) når jeg tænder for zone 2 og vælger input får jeg ingen lyd. kun når jeg væjger all zones to stereo, hvilket jeg ikke er interesseret i er der nogle her der kan hjælpe :) |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
kopierer lige fra manualen til min 5010
When “Assign Mode” is set to “ZONE2” in the menu, ZONE2 audio is output from the SURROUND BACK speaker terminal. Har du sat zone 2 op? Klaus
|
|
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 794 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har fundet ud af det 😁
I følge manualen står der at Zone 2 bruger surround Back l & R men det er height L&r
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du app til forstærkeren? Jeg bruger ikke andet til zone2, da jeg finder den originale Marantz fjernbetjening forvirrende. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |