|
Sonos AMP + Sonos indbygningshøjtalere |
Besvar |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-August-2020 kl. 18:08 |
Hej.
Nogen der ved om Sonos sæt på AMP med indbygningshøjtalere fungerer fint sammen. Eller sagt på en anden måde om de højtalere der følger med er pengene værd ? Vi taler Trade In hos Sonos.
|
|
SVP03
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har sonos amp, men ikke indbygningshøjtalerene. Jeg er generelt rigtig tilfreds dog med det forbehold jeg oplever forsinkelse på lyden i størrer og mindre grad
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke hørt dem (sonos), men du kan kun benytte trueplay med sonos egen indbyggede - bare lige hvis ikke du var klar over det:)
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg overvejer at købe one som baghøjtalere, og kan læse mig til det skulle give mulighed for trueplay med amp. Jeg kan dog ikke finde nogen der har erfaringer med det, er der mon det her ?
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så bliver det et sæt.
Skal installeres i nyt badeværelse.
|
|
SVP03
|
|
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder pænt usmart i mine ører! Du skal jo skære hul i dampspæren i et vådrum - velkommen til fugtskader. Selvfølgelig kan dit badeværelse være konstrueret således, at det ikke kommer på tale?!? Just my 0.05$ Har personligt nøjedes med Play:1 i badeværelset.
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
det er der styr på 😀
|
|
SVP03
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du overvejet om du får bedre lyd med andre indbygningshøjttalere til samme pris ?
Går selv i samme dilemma, har dog ikke fået lyttet til de indbyggede Sonos eller alternativerne
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Det var det jeg spurgte om til at starte med.
Når nu de har Trueplay er det nok bedst når det er et bad med hårde overflader.
|
|
SVP03
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |