|
Stofa TV boks |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Dalingo
Junior bruger Oprettet: 24-Juni-2012 Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2020 kl. 14:17 |
hej,
Jeg overvejer en Stofa TV boks, primært fordi den giver mulighed for at optage TV. Jeg har dog lige et par spørgsmål som jeg ikke umiddelbart kan finde svar på på Stofas sider. Måske I kan hjælpe. 1) Kræver TV boksen tilslutning til antennestik, eller kan den benyttes med alene tilslutning til internet? Kan boksen f.eks. flyttes med i sommerhus? 2) Kan man afspille optagelser via Stofas WebTV app på iOS/Android? 3) Kan man igangsætte/programmere optagelser via Stofas WebTV app på iOS/Android? På forhånd tak, Dalingo
|
|
filmnørden
Junior bruger Oprettet: 17-April-2010 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Dalingo. Vi stoppede med Stofa for ca 7 mdr siden. Den boks vi havde krævede både net og antenne, dermed var det et større ledningshelvede fra modtager boksen og til stofa boksen. Hvis flere tv'er i huset skulle der trækkes ledninger til hver sted. Det var medvirkende til at vi stoppede med dem, da det blev for gammeldags. Hovedårsagen var nu at vi kun ser tv2 og dr, og derfor skiftede til en appletv og tv2 play..
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der behøves ikke så meget, DRTV, TV2 Play, Viaplay og D Play, det er hvad der haves og helt fint nok. De er ikke mange penge. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Dalingo
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svarsom desværre ikke hjælper særligt meget. Jeg ved at Stofa introducerede en ny TV boks i foråret. Så jeg spørger lige igen:
1) Kræver TV boksen tilslutning til antennestik, eller kan den benyttes med alene tilslutning til internet? Kan boksen f.eks. flyttes med i sommerhus? 2) Kan man afspille optagelser via Stofas WebTV app på iOS/Android? 3) Kan man igangsætte/programmere optagelser via Stofas WebTV app på iOS/Android? Findes der mon ikke en bruger af Stofa TV boks og App herinde som kan hjælpe med svar på ovenstående? mvh Dalingo
|
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske var det nemmeste at spørge Stofa?
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej
1 nej den kræver ikke antenne til slutning kan god køre på ren internet, men du for den bedst stabilitet og billedede med antenne stik 2 ja man skulle kunne tage den med i sommerhus med for eksempel mobilbredbånd dette har jeg dog ikke testet. 3 ja man kan igang sætte og starte optagelse på web tv IOS/android og windows. stofa boks virker idag godt og køre stabilt.
|
|
Mvh Jan B
|
|
Dalingo
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for hjælpen Jan.
mvh Dalingo
|
|
Dalingo
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen,
Igen tak for dit svar Jan. Jeg har ringet til Stofa for at bestille boksen. Ifølge ham jeg talte med skulle det dog ikke være muligt at igangsætte optagelser med Stofa TV app og ej heller afspille optagelser i Stofa TV app. Jeg borede lidt i det, men han var stålfast på at alt ang. optagelser skal foregå via TV boksen. Som han sagde "så smart er vores boks ikke endnu." Nu vil det jo være langt fra første gang en kundeservice medarbejder ikke kender detaljerne i de produkter de sælger (hint @Pede8000 ), men jeg vil gerne lige igen have have bekræftet her at det kan lade sig gøre inden jeg bestiller. Jan er det muligt du kan bekræfte det igen og evt. sende et screenshot eller to fra app'en bare så jeg ved om vi har misforstået hinanden? Og hvis der er andre der benytter optage funktionen fra Stofa TV app må I også meget gerne melde ind. Mange tak Dalingo
|
|
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har arbejde på platform har der brug min iPad og der har jeg flere gange igang sat optagelser og brug start forfra, kan dog ikke med sikkerhed huske om jeg kan starte en optagelse, det tror jeg nu jeg kan. web tv app er jo på mange måder det samme som man ser på bruger fladen på boxen.
jeg se om jeg sener idag kan screenshot Men der skal der da ikke undre mig at der er lavet begrænsninger i de opdateringer der kommet på det sidste. mvh jan |
|
Mvh Jan B
|
|
jb17j
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh Jan B
|
|
jb17j
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh Jan B
|
|
jb17j
Funktioner
Tak(0)
|
beklager kunne ikke finde ud af at lave billedere mindre
men det først billede viser at optagelse er muligt og det er det. fra ipad billede 2 er optagelse hente under serie og er optageler fra sidste år. mvh jan
|
|
Mvh Jan B
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |