|
Soundbar / surround - sonos |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2020 kl. 20:55 |
Har fået et godt tilbud på 3 stk play:1 sonos
En playbar sonos En sonos sub... Nogen der ville kunne anbefale dette system til film og musik ? Eller er det skørt. Ved jeg stiller mange spørgsmål - det skal gerne være kærestevenligt også :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
har lige læst en anmeldelse af lidt af systemet på flatpanels. De var ikke så begejstrede
|
|
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvad er det du får efter specifikt? God lyd eller eller bare noget der er bedre en tv indbygget højttaler?
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
ja godt spørgsmål egentlig. Søger noget lækkert til når vi engang imellem hører musik og søger noget når der bliver smidt actionfilm på via Plex.
|
|
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
eller vil et godt anlæg være meget bedre. Kan få dette til 8.000 mangler så dog en receiver / nogen anbefalinger (brugt)
2x dali ikon 6 mk2 front 1x dali ikon vokal 2 mk2 center 2 x dali lektor 1 bag 1x dali mentor sub
|
|
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af T-Duck - 24-August-2020 kl. 22:21 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
Og det kan en Sonos ikke hamle op med
|
|
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det dali system er by far bedre end sonos.
- jeg har slev haft sonos i nogle år og jeg var fint tilfreds. Fordelen ved mit sonos setup istedet for b&w/nad system var at vi brugte sonos hver eneste dag. Så på den konto havde vi langt mere glæde af det. Jeg så heller ikke film på referenceniveau igennem nogle grundet småbørn og der var sonos også tilstrækkeligt. Så ja lydkvalitet er det dali’erne du skal gå efter. Æstetik og convenience er det sonos (sol altså heller ikke er elendigt).
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
dejligt med noget input. Måske man skulle overveje hvor meget det egentlig blev brugt - det har du nok ret i.
Hvordan var opsætningen og funktionaliteten ved sonos. Synes jeg førhen har rodet med surround anlæg Og synes det var en jungle at hitte rundt i.
|
|
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
og hvilken receiver ville kunne trække dette system ? Brugt er ganske ok
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en opsætning med 4 gulvhøjttalere og en pænt stor center.
Dertil kommer et sæt reolhøjttalere i køkkenet. Jeg bruger det til surround måske en til to gange om måneden, men vil ikke undvære den massive lyd som et par store baghøjttalere kan give, når jeg så endeligt bruger surround. Ja, det fylder, nej min kone er ikke utilfreds, ja vi bruger højttalerne stort set hver dag. Ville jeg bytte med en soundbar? Nej, absolut ikke...... Men, du skal selv finde ud af, hvad du har brug for! Klaus
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
ok - tak for det :)
Så tænker jeg du har sørget for vable management. Tænker mere der er meget ledning der skal trækkes. - men kæresten vil også gerne have god lyd til musik - men når der så skal ses film er hun ikke mega fan (men det er jeg) - Nå jeg må gruble lidt.
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |