|
3D |
Besvar |
Forfatter | |
JGo
Ny bruger Oprettet: 31-August-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-August-2020 kl. 18:49 |
Jeg elsker, at se film i 3D på mit Sony tv 65”.
Mit tv er fra 2014 og skal nok skiftes på et tidspunkt. Jeg er dog meget bekymret for, om jeg overhovedet kan finde et med 3D. Jeg synes, at det er ærgerligt, at 3D ikke fik succes. Jeg har lige set Avatar i 3D. Derudover er alle Marvel filmene og Jurrassic World er megagode i 3D. Er der nogen, der ved om, der er et findes et nyt tv med 3D (helst passiv)?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4670 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer du til at kigge langt efter hvis det skal være et nyt TV.
Redigeret af Munch - 31-August-2020 kl. 18:54 |
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte et OLED tv da de skulle til at udgå, det er fedt. Jeg får nok samme problem som dig en dag. Håber min C6 holder mange år. Held og lykke.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
3D TV er døde. Teknologien vandt aldrig indpas i hjemmene (det kan godt være teknologien ikke var moden nok) - jeg hører nok til en af dem der "har været med til det" , da jeg fx ikke kan se noget på mit philips som også har passiv 3D. - jeg bruger briller og er derfor nødt til at have 2 par briller på for at se noget. Desværre har jeg en bygningsfejl, så jeg ser slet ikke 3D delen når jeg kigger uden briller, det er bare sløret. og 2 par briller er ganske enkelt bare no go for mit vedkommende. - heller ikke selvom jeg sidder derhjemme :-) Det er en teknologi som ganske enkelt har for mange udfordringer for brugerne for at det er "behageligt". Nogle få er heldige og har ikke de problemer, og der er det helt sikkert fedt for dem at se film i 3D, men for den store skare af folk som ikke får den samme fornøjelse, der er det bare spildte penge.
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jgo, jeg håber du får svar på dit spørgsmål (jeg ved det desværre ikke).
Til alle jer, som i stedet vil diskutere for og imod 3D henviser jeg til denne tråd, som er skabt til netop dette formål.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv for os, der ikke bruger briller i forvejen, er 3D brillerne skide irriterende. Jeg har sgu da ikke et godt 20/20 syn, for så alligevel at skulle bøvle med briller for at se film.
Gider det heller ikke i biografen. Jeg går heller i en mindre sal i biografen, for at slippe for 3D. Tit vises 2D udgaven ikke i den største sal i vores lokale biograf.
|
|
wega2000
Ny bruger Oprettet: 24-Januar-2017 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udskiftede selv mit 3d tv tidligere i år og ser nu kun 3d film via mit Quest Vr headset. Det fungerer fantastisk til 3d film, som en kæmpe skærm og (næsten) som at være i biografen. Har i øvrigt selv briller, men har ikke set det som et problem at have 3d briller på ud over de almindelige briller. Redigeret af wega2000 - 02-September-2020 kl. 18:37 |
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du set filmene på DVD / Bluray eller på streaming ? |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
JGo
Ny bruger Oprettet: 31-August-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
3d blu ray😊
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |