|
Chromecast Audio og B&O-Beolab 4000 højttalere |
Besvar |
Forfatter | |
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-September-2020 kl. 19:16 |
Hej.
Er der nogen som har prøvet at tilslutte en Chromecast Audio til et sæt B&O Beolab 4000 Højttalere, og hvordan gøres dette??
|
|
//Guldhammer
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan jeg ikke huske det præcis, men der er vist noget med, at det ikke er alle modeller af BL4000 der har alm AUX indgang. Så det skal du lige først tjekke om de har. Det er betydelig nemmere hvis de har, men det kan godt lade sig gøre, hvis ikke de har.
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan BL4000 på nogen måde connectes med en Chromecast Audio trådløst?
jeg spørger for min kones veninde som fik af vide af en elektriker at den sku kunne.
|
|
//Guldhammer
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er jo ikke en trådløs højttaler.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej guldhammer. Sådan gør du -
God fornøjelse.
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det gjorde mig en hel del klogere.
Kan ovennævnte stik købes færdiglavet?
|
|
//Guldhammer
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mini-jack til Phono er ikke noget problem, men til DIN er det nok mere tvivlsomt......
|
|
miri
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen.
Spørg i en B&O butik. Muligvis er varenummeret til BL 4000 Mk1. 6270595. Husk at adapterkablet er langt nok, til at nå fra Chromecast og ud til den højre & venstre BeoLab 4000 højttaler. Ellers må du printe mine adapter tegning, alt efter hvad for en BL version du har. Så du kan vise, hvad du har brug for.
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |