recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højttaler til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højttaler til streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Burgos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burgos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højttaler til streaming
    Sendt: 10-September-2020 kl. 13:55
Hej,

Jeg søger en højttaler til hjemmet til at streame musik fra en musiktjeneste på mobilen(android). Den skal ikke være transportabel og behøver ikke batteri da den bare skal stå fast og få strøm fra stikkontakt.
Streaming må gerne være Chromecast men bluetooth kan naturligvis også bruges. Kan man få noget for 1000,- 
Forslag modtages med kyshånd - tak!
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Burgos Burgos skrev:

Hej,

Jeg søger en højttaler til hjemmet til at streame musik fra en musiktjeneste på mobilen(android). Den skal ikke være transportabel og behøver ikke batteri da den bare skal stå fast og få strøm fra stikkontakt.
Streaming må gerne være Chromecast men bluetooth kan naturligvis også bruges. Kan man få noget for 1000,- 
Forslag modtages med kyshånd - tak!
jeg er svært glad for min Sony højtaler i den prisklasse. Jeg her sågar en Google home mini som jeg har parret vi bluetooth til den højtaler så jeg kan bare caste til mon Sony via Google home
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ullum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 15:35
JBL link Music kunne være et bud - den gør det faktisk fint til prisen.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2020 kl. 16:00
Du kan overveje Pioneer MRX-3 eller Onkyo NCP-302 (de er vist relativt ens, men med forskelligt design), der fås til omkring 800. Chromecast, god lyd, men husk at opdatere FW! Det skal dog nævnes, at modellen er er nogle år gammel og ved at udgå........
miri
Til top
Burgos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2005
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burgos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2020 kl. 00:59
Fine bud - tak.
Er der nogen der kender noget til Thornton - jeg synes disse ligner et godt tilbud!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu