|
E-mail til SMS |
Besvar |
Forfatter | |
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2020 kl. 14:37 |
Hej
Findes der virkelig ingen gratis-services i Danmark, som kan lave en e-mail om til en SMS? Har søgt på google, men kan kun finde nogle i USA. Mvh Peter
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du benytter Apple enheder, så er der noget som minder om det.
iOS brugere kan i deres standard besked App vælge en e-mail adresse for personen, så sender én eller anden Apple server beskeden videre på e-mail. Hvis modtageren laver en reply på e-mailen, så ryger den tilbage til Apple serveren, som laver den om til en besked der modtages i iOS besked App'en. Så du kan sikkert sende en e-mail til Apples server og få den leveret som en besked på samme måde som en SMS. Men det er som sagt kun Apple enhede...
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for svar!
Men det, jeg skal bruge det til, er en alarm, som sender som e-mail. Denne vil jeg hellere have som sms, da det jo er push
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle teleselskaber tilbyder det som service i et alm abonnement. Eller, det gjorde de i hvert fald engang. Prøv at høre dit teleselskab ad.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |