|
Mail til mig forsvinder |
Besvar |
Forfatter | |
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2020 kl. 20:24 |
Når mine venner mailer mig så forsvinder mailen i det tomme rum, kontoen skulle være nedlagt, men afsenderen får ikke meddelelse om at kontoen er nedlagt.
Hvordan prøver jeg at spore ? |
|
smedev
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
kontakt udbyder af din gamle e-mail. Og hør om den er lukket og hvorfor dem som sender til dig ikke får svar at den ikke eksisterer. Andet kan du egentlig ikke gøre.
|
|
smedev
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
ok
men leverandøren xx@hotmail.com kender ikke brugeren hilsen
|
|
smedev
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er meget normalt at man ikke får besked på at en e-mail adresse ikke eksisterer.
Det er for at reducere backscatter, hvor en spam afsender spoofer sin adresser og sender til en ukendt modtager. Mail serveren kan så ikke finde modtageren og sender hele beskeder med fejlen tilbage til den spoofede adresse. Nu er det lige pludselig en spam mail fra en legitim afsender, som ejeren af den spoofede adresse modtager.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan du så bare lave en ny med samme navn og lave auto svar at du ikke bruger den.
|
|
smedev
Funktioner
Tak(0)
|
tak tak ! autosvar lyder rigtigt, det prøver jeg
hilsen
|
|
smedev
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |