|
HDMI 2.1 = eARC ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas2610 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2018 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2020 kl. 00:01 |
Hej
Hvis et HDMI kabel er 2.1, er det så garanteret med eARC? Havde tænkt mig Supra som tidligere, men står bare ARC. Deres hjemmeside giver desværre ikke mere information. Redigeret af Thomas2610 - 01-Oktober-2020 kl. 00:01 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du købe så dyrt et kabel? Hvis det er godkendt til 8K, så er der godkendt til 8K.
eARC kræver ikke noget særligt af kablet. Det er kun enhederne der forbindes, der stilles krav til eARC til. Tag da et af de billigere fra deres side: På de aller billigste nævnes eARC endda, hvis det skulle gøre dig mere tryg :-)
Redigeret af Nagash - 01-Oktober-2020 kl. 02:38 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Jeg har købt de prisbillige HDMI 8K kabler fra AV Cables, og de virker perfekt med både HDMI 2.1, 4/8K samt eARC til min Sonos Arc
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
har du et link hummelmose :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Varenummer 47575 Redigeret af hummelmose - 05-Oktober-2020 kl. 12:37 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |