|
Adblock virker ikke mere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 20:33 |
Jeg har en gammel PC med Win XP. Har altid haft gavn af Adblock men nu virker den ikke mere.
Jeg gætter på der er blevet installeret en ny udgave af Adblock som XP ikke understøtter. Også p.gr. af XP kan jeg kun have Firefox vers. 52.9.0 Ud over at bede mig købe en ny PC, er der så nogen hjælp at hente? Er der nogen versioner af Adblock der passer til XP. På forhånd tak. |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4717 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Har du overvejet at opgradere til Windows 10. Det er billigere end at købe en ny PC. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Sidst jeg tjekkede kostede win 10 et par tusinde. Det er for meget at putte i så gammel en computer.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
du kan købe win10 til meget få penge via ebay
søg selv og bliv overrasket og JA de virker 110% |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Selvom Win10 ikke koster meget på eBay, er spørgsmålet om ikke PC er for gammel/svag til at køre Win10?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4717 |
Hej. Jeg har selv en HDMI Stick der kører Windows 10. En Intel Compute Stik. Den har en Intel Atom Z3735F CPU, 2 GB Ram og 32 GB eMMC. Den har jeg for lang tid siden opgraderet fra Win 8.1 til Win 10, som den kører glimrende. Men du har ret. Vi bør spørge trådstarter hvilken hardware hans XP PC har? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Intel Core 2 Duo
E8400 3GHz 4 Gb ram Skærmkort 1 Gb |
|
|
![]() |
|
Jeg har tjekket Intel Compute Stik som koster ca 1100.- på nettet men jeg kender ikke til virkemåden. Hvis den træder i stedet for PCens cpu, hvorfor er det så væsentligt hvad min gamle PC kan yde?
Vil jeg kunne se og bruge stifinder på maskinen som nu? |
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Hvad bruger du din pc til?
En XP computer ville jeg ikke på nogen måde forbinde til internettet, hvis der var noget vigtigt på den......... Klaus
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Computerworld om Intel Compute stick:
https://www.computerworld.dk/art/234119/test-intel-compute-stick-er-en-imponerende-mikro-computer-men-kun-brugbar-til-bestemte-formaal |
|
|
![]() |
|
PS.: Jeg installerede Adblock Plus og nu er der ingen reklamer
![]() Troede Adblock og Adblock plus var den samme men nej. Tak for svar til alle |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |