|
HDFury Arcana |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 10:59 |
Hej, Har netop bestilt denne til min Sonos ARC, men først levering slut november.
![]() Nogen der har erfaring med dette firma, og/eller produktet? - Er det et scamfirma?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HDFURY er kendt og helt troværdig
Så vær ikke bange, de laver mange gode løsninger Og på et par udenlandske forum deltager de aktivt, Redigeret af hansie - 06-Oktober-2020 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
HDFury er fine. Vi bruger deres enheder til test af TV. Ingen grund til bekymring.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg har brugt flere af deres enheder og de har altid virket
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |