|
Samsung 65” Q95T - salg / vurderin |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beethoven ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2020 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 17:04 |
Hej,
Fruen og jeg er blevet enige om, at køb af nyt tv var det forkerte tidspunkt. Vi sælger derfor fjernsynet igen da det var lidt et impulskøb. Det er ubrugt, og stadig i kassen - gavekampagnen fra Samsung er dog brugt på det (så er der ikke tvivl om det). Kvittering medfølger, og det er ikke købt på afbetaling eller lign. Er der nogen interesseret i det?
|
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hva kostern
|
|
![]() |
|
beethoven ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2020 Status: Offline Point: 5 |
Det koster jo det som folk vil give i sidste ende, men muligheden for at beholde det er der jo også.
Jeg har ingen anelse om interessen, men tænker omkr. 13? (på bud naturligvis)
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
13k er fin pris i forhold til ny. I dba/ dette Forum med den til den pris og den skal blive solgt.
|
|
![]() |
|
tak for input. Jeg tager gerne imod bud hvis der er nogen, og ellers kommer den på dba om et par dage (Jeg har ikke de bedste erfaringer med salg der - ofte mange skambud man skal ignorere :))
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Og hvor i landet befinder den sig ?
|
|
![]() |
|
Sorry, det befinder sig i 2860 Søborg :).
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Du kan få en klart bedre pris på Dba, end her inde, hvis der er interesse for det.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |