|
K: subwoofer 500kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2020 kl. 08:11 |
hejsa.
Bonus knægten har fået mit gamle nad anlæg og 3 højtalere han kunne dog super godt tænke sig en subwoofer. Nogen herinde der har et bud på en ældre sub til 500kr ved godt det bliver svært men prøver lige
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Falken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
jeg har en ældre aktiv Panasonic sag stående i Birkerød der kan hentes for 200.-
![]() Redigeret af Falken - 13-Oktober-2020 kl. 12:27 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
tak for det.
Kigger lige lidt videre :)
|
|
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Hvis han sætter pris på den, vil jeg gerne gå af med en Anthony Gallo Tr-1(mener jeg den hedder), med 10" Peerless xls enhed og 100watts forstærker, for 600kr.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
kunne være fedt.
Hvor i landet. Har du nogle billeder
|
|
|
|
![]() |
|
Jesper2730 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 91 |
Jeg har en gammel Dali passiv subwoofer stående hvis det har interesse. Den fejler intet og hvis den kan få et nyt hjem er den til salg for 150,- eller tre rammer Pepsi Max ;-)
Den befinder sig er Herlev lidt uden for København. mvh Jesper
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Den befinder sig i Store Lyngby. Send dit nr i en pb, så sender jeg et par billeder onsdag.
Det er en fed subwoofer, som ikke vælter hele huset.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
kan ikke sende en privat besked til dog. Den siger brugernavnet ikke findes :) mystisk
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |