|
Lyd installation i jylland |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Heimdallr40
Ny bruger Oprettet: 07-Oktober-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2020 kl. 12:52 |
Hej alle sammen står foran at skulle flytte i nyt hus, og overvejer at få installeret lyd og kabler i væggene. Men syntes ikke rigtig jeg kan finde nogle firmaer i Jylland udover hi-fi klubben. Er der nogle der kender nogle de kan anbefale ? Bor i Herning.
Tak for jeres tid. Mvh preben
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
kabelføring er typisk via elektrikeren. - så find du en god elektriker i Herning. Der må være nogen derovre.
|
|
power
Bruger Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
adioviosion i skive. Sound2 vision i Viborg.
|
|
Jbl Array Cinema
|
|
Heimdallr40
Funktioner
Tak(0)
|
tak Claus men det var lige så meget, muligheden for sparring og hører højtalerne.
|
|
Heimdallr40
Funktioner
Tak(0)
|
tak power vil straks undersøge disse firmaer.
|
|
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er huset bygget eller kan du nå at få håndværkerne til at lægge kablerne i loft gulv elle væg? Actor
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
til OP - måske du skulle ændre din titel og dit indlæg så du rent faktisk beskriver det du ønsker hjælp til??
|
|
Actor
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bygget to gange. Første gang kiggede jeg på grundplanen i stuen og sagde “ Der skal sofaen stå”og der, nogenlunde midt i stuen, skal højtalerne stå”. “Så må du bestem resten af indretningen” Jeg fik trukket kabler i gulvet som poppede op hvor højttalerne sku stå. Og sådan blev det de 20 år vi boede der. I mit nye sommerhus fik jeg trukket kabler til projektoren. Men det er ikke alle der har så forstående en hustro som jeg
|
|
Heimdallr40
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle sammen. Undskyld jeg ikke lige har svaret, har været syg. Actor nej huset er ikke bygget færdig det står ku rå vægge.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vel også av-connection?
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har trukket rør i gulve. Nogle er aldrig blevet brugt.... Men de er der, hvis jeg vil møblere om. Så kan du også udskifte kabler. Jeg ville trække nogle rør i vægge, hvis det var mig, der skulle til at bygge
|
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
Actor
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis I trækker rør i gulv og væg, så husk at de skal være forholdsvis tykke. I mit første hus kom bølgen med kablernes betydning væltende (og nej, det gider jeg ikke tale om). Jeg skulle selvfølgelig også prøve. Men elektrikerrørerne havde alt for lille diameter så de gamle kabler sad urokkeligt fast!!! Da jeg byggede nyt sommerhus poienterede jeg at der skulle være plads til et tykt kabel hvis jeg sku skifte. Det fik jeg stor glæde af da Thomas kom og kalibrerede min nye Sony-projektor. Det kabel jeg havde fra Harald Skrald virkede ikke med den nye Sony. Og vupti havde Thomas et kabel med fra HiFi-klubben. Ohg så spillede alt!!!
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |