|
Ny Chromecast Google TV |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
MadManMingo
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Oktober-2020 kl. 11:19 |
Øv, øv, øv... Havde sådan gået og ventet på lanceringen af den nye Chromecast med fjernbetjening. Men Danmark er desværre ikke med i første omgang. Sikkert pga. bøvl med rettigheder.
Jeg ved godt, at der er andre alternativer som Nvidia Shield, eller Mi. Men jeg gad rigtig godt, at prøve Googles eget "take" på en moderne streamingløsning. Men er der nogen af jer, da kan se nogen hindringer i, at man bestilte tingesten fra den den tyske Google store, når den bliver tilgængelig der d. 15. oktober? Sproget kan vel bare justeres, og vi har jo Google Assistent på dansk. Så i mit hoved burde den virke med de eksisterende Android TV apps der findes i DK. Men hvad tænker I?
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - du kan ikke få den sendt til en dansk adresse. Men kender du en tysker eller bruger en service som f.eks. mailboxde.com, så er det jo nemt løst.
|
|
tanks
Junior bruger Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der har købt denne Chromecast endnu? Jeg har fundet en side i England, der tilsyneladende sender til DK, men er der nogen der kan anbefale en side at købe fra? /Tanks
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inden du nu køber den, så gør lige dig selv den tjeneste at læse min tråd lige under dit her ;)
Redigeret af Nagash - 18-Oktober-2020 kl. 15:15 |
|
tanks
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har læst den. Jeg vil ikke bruge Chromecast'en til Plex/kodi, men blot til steaming af TV2 Play, YouSee TV, DR TV osv. på mit hjemmekontor. /Tanks
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og kun de tre apps?
|
|
tanks
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, også ViaPlay og DPlay. Jeg har en Xiaomi Mi Box S i mit soveværelse, og kan også købe den til mit kontor. Men jeg tænkte at prøve Googles box, når de nu havde lavet en med Google TV indbygget. /Tanks
|
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, de kører alle sammen 50hz, så skal den bare fast stå til det. Sagen er bare, at uden auto framerate skift, så løber du i problemer lige så snart du begynder at bruge en amerikansk tjeneste såsom Netflix.
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer også at købe 1-2 stk. (en til mig selv og en til en kammerat)
Jeg har en mail forwarding box i tyskland, så de kan evt. bestilles fra google store i tyskland og sendes gratis til min mailforward box. Det plejer at koste ca. 17 euro at få sendt pakken derfra.
|
|
Laminat
Junior bruger Oprettet: 07-December-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kan den købes her, min er på vej.
|
|
Monitor audio Gx 200, GXC 150, RXFS, B&W PV1, Musical Fidelity M6 PRX, M6 PRE, M3 CD Yamaha RX-A820 LG BD390, Dune HD Smart H1, Luxman PD-350 T+A CD2000, Panasonic TX-L55WT50Y, Synology DS 411+II
|
|
DanielVN
Ny bruger Oprettet: 09-Marts-2014 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der har modtaget Chromecast'en fra fnac.com? Jeg kan se de får ret lunke anmeldelser på Trustpilot, men ligner dog en veletableret elektronikshop der har eksisteret længe.
|
|
Ashanti
Super bruger Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud til at min fra Fnac er i Taulov så den bør komme i morgen.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |