|
Hvilket 24" til køkkenet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stormers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 08:38 |
Hej Mine forældre skal have nyt fjernsyn til deres køkken, da det gamle ikke har DVB-T2 og en boks ikke er løsningen. Der findes ikke ret mange muligheder i den størrelse. Har fundet et fra Samsung og et fra Philips. Philips er Full HD og Samsung er HD. Det bruges primært til at se nyheder og sport og må gerne være nemt at betjene. Hvilket af de 2 ville i vælge. Samsung Philips På forhånd tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte et Philips til mine svigerforældre til brug i deres køkken. Det virker ok
Grunden til det blev Philips, var at deres gamle køkkentv også var et Philips, så virkede det nok nogenlunde på samme måde, tænkte jeg....
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis man vil gå efter om det er et Smart TV, så vælg Samsung da det har Tizen OS, Philips bruger deres eget ret ukendte Saphi system.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19634 |
Fejl
Klaus
Redigeret af KlausDM - 20-Oktober-2020 kl. 11:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |