|
"Sælges", Philips Pronto universalfjernbetjening |
Besvar |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 22:20 |
Hej alle Er ved at rydde op ved computeren og frem fra gemmerne dukkede en en Philips Pronto SBC RU890 i original indpakning. Det var engang mit håb at jeg kom til at bruge den, men efter nogen tid, fik jeg mig en Beo4 og Lintronic box og siden da, har min Pronto været pakket væk. Satte batterier i den og den startede op. Så, er der nogen der kan bruge datidens hotteste programmerbare fjernbetjening er den "til salg" for højestbydende. Startpris er gratis, kommer der budkrig, regner vi i 1½ liter Coca Cola. Vinder bliver den der ikke er overbudt i 12 timer. Skal afhentes i big-city-Hammel, det mørke midtjylland. Er der ingen interesserede ryger den på genbruget lørdag formiddag :-) Klaus |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen der mangler noget oldgammelt hardware? Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |