|
LG 55C9 bluetooth problem |
Besvar |
Forfatter | ||
Davidp
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 14:57 |
|
Hej med jer,
Vil lige høre om andre oplever samme problem som jeg. Jeg har et par Bose quitecomfort 35ii som jeg prøver at tilkoble mit LG C9 tv. Jeg kan fint parre de to, men når jeg forsøger at sende lyden ud til mine høretelefoner på TV'et så går der et par sekunder inden TV'et så går tilbage til at sende lyden ud til min soundbar. Jeg får aldrig lyd ud i høretelefonerne. Det sjove er at det ikke virker til at BT forbindelsen bliver cuttet, det er bare TV'et som ikke vil sende lyd ud via den forbindelse.. Andre med lignende problem?
|
||
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har samme problem med et par Sony på et C7. Slå CEC fra på tv’et, så virker det. Ikke just en optimal løsning, men den eneste jeg har fundet
|
||
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
||
Davidp
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forstår ikke helt hvordan cec har indflydelse på bluetooth, men det kommer ikke på tale at slå cec fra. Men tak for input.
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at slå det fra bare for at teste |
||
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har intet med bluetoooth at gøre, men så længe det er slået til, så hopper lyden tilbage til din soundbar
|
||
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
||
Davidp
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, har prøvet og det virker uden CEC slået til. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |