|
SOLGT Crown forstærkere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 13:53 |
De er alle solgt Mvh Troels I alt sælges Ingen af disse forstærkere har været brugt til diskotekbrug eller lign. De 2 stk CDi 1000 og CDi 2000 er købt som demo/overskud af en forhandler har nærmest kun været tilsluttet og set at de spillede da jeg købte dem og siden stået til opbevaring XTi 1000 har været rackmonteret i et auditorium, så det er yderst begrænset hvad den har set af brug før jeg købte den og satte den til opbevaring CTs 2000 er købt af en kammerat da han biograf måtte sløjfes pga famileforøgelse. Han brugte den til at drive sine 2 dobbelte 18" subwoofere. Af kabler medfølger der kun et strømkabel Forstærkeren kan afhentes i Valby eller sendes forsvarligt med GLS på købes regning se mere på dba - https://www.dba.dk/saelger/privat/dba/168327 mvh Troels Redigeret af Troelsfilm - 18-November-2020 kl. 20:40 |
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
|
Koppen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2020 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Troels
Er der mulighed for at man kan sende dig en privat besked? Jeg har et par spørgsmål i forhold til dine JBL S1S-EX subs :) Martin
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du skal være velkommen
Mvh Troels
|
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |