|
IPhone 7 plus - udskift batteri |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6453 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 23:40 |
Hejsa min telefon skriver at batteriet skal efterses.
Der er jo en milliard telefon forretninger har set der er nogen der skifter til 400kr - de siger man får originalt batteri i. Ved nu ikke om det passer ? Er det smartere at fået ordnet hos Humac til 600kr eller er det bare fjollet. Nogen der har nogle inputs. Overvejer også at købe helt ny telefon - men er egentlig ok glad for denne her
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det var mig, ville jeg bare vælge det billigste tilbud. Din telefon er alligevel forældet inden et nyt batteri er slidt ned
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også hoppe på et billig sted for at få udskiftede batteriet, men jeg vil dog tjekke op på hvordan evt. kunde tilfredsheden er i forretningen.
Umiddelbart så vil jeg tro at en 7'er køre med på de næste 2 iOS versioner 15&16. så et par år mere Næste gang er det nok iPhone 6s og 6S Plus der står for tur for ikke at kunne opdateres til næst iOS ver.
Redigeret af Potter - 28-Oktober-2020 kl. 07:46 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
fejl
Redigeret af Potter - 28-Oktober-2020 kl. 07:46 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Hbar
Bruger Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skiftede mit iphone 7 (ikke plus modellen) batteri i Humac, så fik jeg originalt batteri (kvaliteten af mange de billige batterier er bare for dårlig synes jeg). Kostede 449 kr og det er 1 år siden, så måske blevet lidt billigere, selvom det er "plus" batteriet.
Redigeret af Hbar - 28-Oktober-2020 kl. 12:13 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
mentech.dk har drop in butikker både på sjælland flere steder og i jylland og er certificeret apple værksted. De bliver derfor også scoret af apple som værksted og dem med dårligt ry bliver rent faktisk frataget deres certificeringer.
Men vælg for alt i verden et af de certificerede værksteder. Der er ganske enkelt for mange små krejlere derude til at det er det værd.
|
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
Idriverep https://www.idriverep.dk
De kommer til dig! - Hvis altså de køre i området hvor du bor...? Du kan se priserne på sitet... Bond |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |