|
Utålmodig. Vil have CX |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 13:15 |
||
Hejsa. Vi er lige flyttet i hus for nylig, og endelig er kælderen blevet klar til hjemmebioen, så nu venter jeg spændt på at få et 65" CX hjem. Jeg ved godt det er dumt at købe nu, med BF lige om hjørnet... men er der egentligt noget til hinder for bare at suse i Elgiganten eller Power i dag, og så bare bede om prismatch om en måned når de sætter det ned?
|
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan man det?
Det ville da være smart Følger lige med
Redigeret af jake51 - 28-Oktober-2020 kl. 13:44 |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men det vil jo ikke give mening for dem ikke at prismatche deres eget tilbud? I så fald kan jeg købe deres fjernsyn. Bruge det i 30 dage, og hvis de ikke vil prismatche, så kan jeg returnere det "gamle" og købe et nyt til den gode pris på BF? Det er vel næppe i deres interesse eller min?
Redigeret af Martin Sjøstrand - 28-Oktober-2020 kl. 14:26 |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
BF går sikkert ind under køtilbud, og så er der ingen prismatch. Men ring til dem og hør ad.
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis TV er taget i brug, kan butikken trække et beløb fra svarende til værditab. Og det er næppe din interesse.
|
|||
Martin Sjøstrand
Funktioner
Tak(0)
|
||
Var lige et smut i butikken og høre. Det så de slet intet problem i, og de skulle nok matche BF pris.
|
|||
Martin Sjøstrand
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jeg alligevel aldrig hørt Power eller Elgiganten gøre?
|
|||
Dkiceman
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Mors Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
forrige år købte jeg 3 uger inden Black friday Sonys 55” XE/XF 9005 model hos power Holstebro.. da vi kom til Black friday var den røget godt 1800 længere ned i pris... jeg tog ud til dem og selvom de var udsolgt i butikken da, var der intet problem i pris match.. jeg fik uden problemer differencen tilbage.
Skal dog siges jeg spurgte ind til det ved køb og fik afvide de selvfølgelig matchede prisen hvis den blev billigere
|
|||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er 100 % returneringsret, endda hele 50 dage hvis man handler i Elgiganten og melder sig gratis ind i deres kundeklub, så hvad Martin Sjøstrand skriver, er helt og aldeles korrekt.
Munch, køtilbud eller ej, så er der ikke tale om prismatch, men om at udnytte sin ret til at returnere en vare!
NEJ Mufti, de kan ikke trække et beløb fra svarende til værditabet, hvis du overholder deres betingelser for din ret til at returnere den købte vare. Det giver ringe mening for begge parter, at skulle returnere et produkt, man ellers er glad og tilfreds med, blot for at købe det samme produkt igen (dog et andet eksemplar). Det eneste fornuftige for butikken at gøre, er at udbetale en evt. prisforskel, hvilket, jeg ved, har været tilfældet i flere tilfælde, jeg kender til eller har hørt om. Rådet må derfor være, KØB, hvis du blot står og venter på, det bliver dagen, hvor der er BF. Jeg ville dog alligevel høre sælgeren inden køb, om han har noget information, der skulle tale imod din ellers velgennemtænkte plan? :) Redigeret af Supergris - 29-Oktober-2020 kl. 03:33 |
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan så sige,at det udvander begrebet BF , hvis forhandlerne i realiteten skal forholde sig til pris-match op til 50 dage før . . . ? Og det kan sikkert også have en negativ effekt på priserne på selve dagen .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
That don’t make sense! Forhandlerne har forskellige muligheder for at lokke kunderne i butikken, tilbud er et af dem. Men hvis tilbudsprisen er gældende i længere tid, er det forbandet vigtigt for butikken at ha en høj listepris. Det ser vi mange eksempler på hvor forbrugerombudsmanden har blandet sig. Jeg tror man skal tænke sig om og undersøge om der rent faktisk gives prismatch på BF tilbud.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |