|
Forlænge wi fi forbindelsen - Asus rt-ac66u |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 07:51 |
Hejsa.
Har en forbindelse på mit arbejde hvor der i et rum er en router som fungerer ganske fint. Jeg har en PlayStation i et rum en 40-45 meter derfra som loge akkurat kan opfange signalet - men kunne godt tænke mig at sætte et access point op på mellemvejen. Har ikke mulighed for st trække kabel. Jo måske fra acces pointet og til ps4 . Har aldrig prøvet access point før - det er en gammel tp link router tror den hedder 855 ndir. Muligvis 655 Nogen der kan anbefale noget simpelt ? - der er flere forskellige netværk i området så skal kunne opfange signalet trådløst og så sende det videre. Nogen der kan anbefale noget billigt - Kommer i tanke om at jeg har en ekstra tp link dir 655 til at ligge - kan man eventuelt bruge den som acces point og opfange signalet fra den anden dir 655 - eller er det noget rod
Redigeret af forzajuve - 30-Oktober-2020 kl. 11:00 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske du kan lave et mesh netværk med din ekstra router
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
hvordan det ?
|
|
|
|
![]() |
|
nu har jeg så lige opdaget at jeg tod fejl. De to routere er Asus rt-ac66u
Den ene er forbundet og kører fint. Hvordan får jeg den anden router til at opføre sig som et acces point ?
|
|
|
|
![]() |
|
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 238 |
Kig evt. her:
Det link viser, hvordan du sætter routeren op som repeater. Et access point skal vel pr. definition være kablet, men resultatet vil også være meget bedre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |