|
Underligt problem med manglende undertekster |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-November-2020 kl. 21:18 |
|
Her til aften ville jeg se den koreanske film A Tale of Two Sisters på DVD (R1)
Da jeg så den for år tilbage havde den engelske undertekster Nu havde den kun kinesiske undertekster Hvordan kan det ske?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan selvfølgelig ikke ske.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men jeg har tydeligvis set den film på DVD med engelske undertekster på et tidspunkt, da jeg - som de fleste danskere - ikke lige er så god til koreansk (sprog) eller kinesisk (undertekster)
|
||
Mikael Simpson |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det den fysisk samme DVD skive du taler om. Hvis ja er jeg selvfølgelig helt enig med Naiera. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon ikke der er skiftet afspiller mellem de to afspilninger?
Klaus
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det forsvinder de fysiske undertekster da ikke af
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En DVD kan selvfølgelig ikke skifte undertekster af sig selv. Der er en anden forklaring. Det siger sig selv. Magi findes jo ikke. |
||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du været inde og kigge i menuen inden du starter filmen og valgt originalversion?
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det er samme fysiske DVD, skyldes det fejl 40/anden afspiller.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, jeg tror jeg ved hvad der er sket
Jeg har diskene i plastlommer for at spare plads Der har nok været to diske, en med engelske undertekster og en med kinesiske undertekster Så er jeg kommet til at vælge den forkerte disk til at komme i plastlommen Jeg havde Payback (Mel Gibson) på to diske, en widescreen og en 4:3: Der kom jeg til at vælge disken med 4:3 Så klart min fejl
|
||
Mikael Simpson |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |