|
Advarwel i Thunderbird |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2020 kl. 11:54 |
Min moder har sendt følgende billede i dag. Jeg kan ikke lige gennemskue hvad det. Nogle kloge hoveder der kan give et prej?
![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er klart spam, lad være med at confirm. *bør slettes*
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
det er ikke en mail men et popup vidue
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
Pas.
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Click på cancel
Enten har Microsoft glemt at forny deres certifikat eller eller også har hun modtaget en skummel e-mail Hvis fejlen kommer igen når hun prøver at hente mail imorgen vil jeg anbefale at hun sletter mail kontoen i thunderbird og opretter den igen. |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Der kan være mange ting som gør at certifikatet ikke er gyldigt.
Nogle antivirus laver en SSL proxy og erstatter med eget certifikat for at kunne scanne krypteret forbindelser. Klik på view og smid evt. et screenshot af indholdet i begge faneblade.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |