|
dr.dk json/xmltv tv guide |
Besvar |
Forfatter | |
simpsons
Bruger Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-November-2020 kl. 07:17 |
Hej derude
Jeg har nu i noget tid brugt xmltv.org (tv_grab_dk_dr) til at hente EPG, men DR har åbenbart lavet noget om i deres TV-guide så nu virker den ikke umiddelbart. TV-guiden fungere via web men ikke scriptet, nogen der har kendskab til alternativ eller hvordan jeg fixer xmltv scriptet? Thomas
|
|
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek om path er den samme
|
|
simpsons
Bruger Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser det ikke ud til at den er, men de har ikke "bare" flyttet rundt på PATH for webservice kald, der er lavet yderligere om ser det ud til.
Er efterfølgende faldet over WebGrab+Plus som har gratis service hvis man ikke har de store krav, alternativt lille donate (5 EUR pr år) som åbner for yderligere muligheder. Det ser ud til at virke fint med Emby som jeg bruger.
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gammelt indlæg men webgrab+plus kan ikke helt gennemskue og det er nødvendigt at download et program eller om man bare kan få en xmltv streng direkte via dem?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |