|
iPad: Gammelt Apple-id med glemt adgangskode? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2020 kl. 19:04 |
Jeg har fået til opgave at slå Find min iPad (under iCloud) fra på min søsters meget gamle iPad
Apple-id'et er en gammel mailadresse, hun ikke bruger mere, og adgangskoden har hun glemt Bliver Find min iPad automatisk slået fra, hvis man logger af den gamle konto? Eller kan det lade sig gøre på en anden måde? Sjovt nok er hun logget på iTunes & App Store med et nyt apple-id og en adgangskode, hun kender
Redigeret af jake51 - 07-November-2020 kl. 21:48 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart vil jeg prøve at logge ud af den gamle id.
Det gøres i indstillinger. Så er det bare at logge på med et nyt apple id.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6329 |
Cool, det vil jeg prøve
Fem minutter senere: Når jeg vil logge af, skal den bruge den gamle/glemte adgangskode til at slette kontoen Altså den vil slette kontoen, hvis jeg logger af ![]() Redigeret af jake51 - 08-November-2020 kl. 08:03 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Kan du ikke bare gå i indstillinger - navnet - adgangskoder og ændre adgangskoden?
|
|
![]() |
|
Nej, ikke uden den gamle/glemte adgangskode
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Kan hun på nogen måde få adgang til den gamle e-mail adresse som er blevet benyttet til det pågældende apple id som du vil have slettet?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Det kan du ikke, det er hele tyverisikringen. Du kan kontakt Apple med kopi af org faktura, så kan de låse den op, det er dog en længere process. Så hvis det er en gammel ipad så er det bedre at købe en ny.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Når det er et så gammelt Apple-id, har hun måske brugt sikkerhedsspørgsmål.
Prøv på iforgot.Apple.com om I kan få kontrol over hendes Apple-id.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak for forslag
Hver gang, jeg forsøger noget, får jeg beskeden at det gamle Apple-id er ugyldigt og ikke understøttes Og så kan jeg selvfølgelig ikke nulstille den tilhørende adgangskode Så det kan nok ikke lade sig gøre
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |