|
Panasonic UB820 regions fri |
Besvar |
Forfatter | |
Arnull
Ny bruger Oprettet: 10-November-2020 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2020 kl. 12:24 |
Hej
Har anskaffet mig denne afspiller for den fremragende 4K afspilning. Men jeg har også en masse Blu-Ray, i forskellige regioner, som jeg gerne vil kunne afspille på den også, da den upscaler 1080p til 4K ganske godt. Jeg regnede med at www.regionfreedom.com kunne levere en custom firmware, men deres "kundeservice" er elendig og det endte med de ikke ville hjælpe mig. Er der andre der kender til en metode for at få den regions fri på Blu-Ray delen? På forhånd tak!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt lige vides, så er der ikke andre med Mod kits til Panasonic. Google giver ikke noget brugbart.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Arnull
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er desværre ikke meget man får på Google. :-(
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skulle du ikke bare have købt en af dem de laver firmware til ?
|
|
Arnull
Funktioner
Tak(0)
|
Arnull
Funktioner
Tak(0)
|
Hvem?
|
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
Laserdisken kan ikke levere den kodefri på BD, så jeg tror ikke at det kan gøres.
Laserdisken har andre Panasonic afspillere der er kodefri, og de hjælper gerne også selvom man ikke har handlet hos dem, mod betaling, naturligvis. http://www.laserdisken.dk/html/lister2/list2.dna?liste=4K-PAN |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |