|
Mail fra Google Home? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2020 kl. 22:23 |
|
En for mig ukendt person har anmodet om en invitation til mit hjem via Google Home-appen?
En Dennis Visholm - han findes på internettet Men jeg har ikke Google Home installeret på min PC Hvorfor får jeg den mail?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du google Home app på din nye Android telefon?
Klaus
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1145 |
|
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
|
KlausDM, Android-telefonen er nulstillet og returneret
Men måske nåede den at blive registreret et eller andet sted? Mailen blev ikke registreret som spam Jeg har ikke Google Home-appen på, PC, mobil eller tablet
Redigeret af jake51 - 29-November-2020 kl. 09:01 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19746 |
|
Og du har ikke en google højttaler (eller lignende)?
Klaus
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
|
Man kan invitere forskellige folk ind i sit Google home miljø, vi almindelig mail. Så dem der kommer fast i huset kan tilgå sine Google ting når de er der.
Så der er intet at være bange for Redigeret af T-Duck - 29-November-2020 kl. 09:42 |
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Kan man UNDGÅ disse mails, selv om man IKKE har disse Google-dimser???
|
||
![]() |
||
|
Det er jo så det modsatte der er sket her. Det eneste vi ikke ved er som jake51 overhovedet har en google dims i sit hjem. Klaus
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
|
|
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |