|
Forum ufatteligt langsomt |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-November-2020 kl. 11:09 |
|
Er jeg den eneste der oplever at når jeg skal poste et indlæg tager det “evigheder” og ender ofte i en fejl. Indlægget er dog postet.
Klaus
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej! Du er ikke alene! Det sker også her. Når jeg har klikket på Besvar-knappen, så loader den, og jeg skal low dæ' for, at den loader!! Når jeg så har ladet den gøre det nogle sekunder, så lukker jeg blot browseren, og åbner igen, og indlægget er smidt på... Forinden, har jeg så lige kopieret teksten, for at kunne starte forfra, hvis det skulle ske. Så hvis man har en længere smøre, man skal af med, så brug et tekstbehandlingsprogram til at begynde med, indtil fejlen bliver rettet. Nyeste version af Google Chrome, på nyeste Windows 10 - version 20H2
Redigeret af mnielsen - 29-November-2020 kl. 11:17 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TESTING!!
Bruges der nogle blokeringsdimser? Må jo ikke skrive det rette ord for det... Og nej - ej heller DET, var årsagen. Men, man kan godt rette i indlæg uden loadingproblemer.
Redigeret af mnielsen - 29-November-2020 kl. 11:20 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der sker også for mig. Og har gjort det flere dage. Jeg poster som regel fra iPad.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøver lige at teste om det også er langsom fra en Kant af... Altså, Edge, Windows 10
NØJAGTIGT det samme. Redigeret af mnielsen - 29-November-2020 kl. 11:34 |
||
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også galt her på Chromebook. Der er også problemer med underretninger om svar på indlæg.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ny TESTING! Denne gang fra Linux Mint,2.0, Cinnamon-verion 4.6.7 med Firefox - alt opdateret. Det samme - Langsomt. Lukker browseren, åbner igen, og indlægget ER smidt på.
Redigeret af mnielsen - 29-November-2020 kl. 12:36 |
||
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Test Safari på Mac.
Alt står stille i ca. 2 minutter, og så kommer denne her: 500 - Internal server error.There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.Men indlægget er sendt. Redigeret af Brixen - 29-November-2020 kl. 12:31 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så den peger altså på recordere!
|
||
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja! Og temmelig generende.
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Æh...He-He... Du skriver "ja"... Mener du ikke nej?
|
||
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske en idé at rapportere det til 'recordere' i stedet for at skrive det i forum...
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |