|
HBONordic på Shield TV virker ikke ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2020 kl. 07:53 |
Hej All, Inden for den seneste uges tid (tror siden min Shield TV 2019 opdaterede til den seneste firmware) har jeg haft problmer med at HBONordic ikke kan afspille noget som helst. Når jeg starter en afspilning får jeg bare en ukendt fejl og bliver bedt om at prøve igen. Jeg har ikke nogen problemer med HBON's appen på mit Philips Android TV. Er der andre med Shield TV der har ligende problem ? ildoc
Redigeret af ildocteur - 02-December-2020 kl. 07:54 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige testet med et par serier. Nvidia Shield Pro 2019 nyeste firmware / Shield Experience, ogmalt loader som det plejer og starter op på HBO Nordic.
Prøv evt. at slette app og installer den igen.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 397 |
Ja - jeg har også oplevet dette. Prøv under afspilningen at ændre 5.1 lyden til den anden mulighed som work around - indtil de har løst problemet. |
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 397 |
Selv tak - Ildoc!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |