|
LG OLED B6 HDMI ARC |
Besvar |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2020 kl. 16:43 |
Er der andre som har problemer med HDMI ARC på deres Oled B6?
Af een eller anden årsag, så kan jeg simpelthen ikke få det til at virke mere. Det har virkede indtil for ca 1 måned siden. Men nu vil det bare ikke. TVét sidder til min Pioneeer VSX932 receiver. Jeg har intet rørt. Og pludselig får jeg bare ingen lyd retur fra TVet. Teknisk set kan det også være min Pioneer receiver. Men gider ikke skrive det samme i to forumer kategorier Jeg har de sidste dage prøvet alt. Flået alt fra hinanden, haft alt slukket i mindst ½ time. Sat alt sammen igen. Og alligevel ingen lyd.. Jeg er ved at blive vanvittig over, at sådan noget bare kan ændre sig ud af de blå.. Så jeg tænker om det kunne være en firmware update. Synes jeg så en opdatering til LGén for nogle uger siden (nyeste), som den selv installerede. Pioneer receiveren har jeg først opdateret EFTER problemet er opstået.. God råd er velkommen? |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at resette dit TV ?
Har b.la. selv et E65” som jeg har reset pga. udfald af lyden via arc, og har bekendt som havde et lign. problem som dit dog med en Denon receiver. Begge blev løst med et reset.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ups.. fremgangsmåden, er at trække strømstikket ud, og i det samme holde powerknappen inde, TV-et begynder og klikke og lys dioden går ud efter nogle sekunder. En god ide er, at tage alle kilder fra.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har et Oled B6, men her er ikke opstået problemer med HDMI ARC., men det er så heller ikke tilsluttet en Pioneer receiver, men en receiver fra Yamaha. Alt vores Pioneer grej har vi skrottet for længst...
|
|
MichaelChr60
Ny bruger Oprettet: 10-August-2019 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Kim Fik du løst dit problem med HDMI-ARC? Jeg har haft det slået fra indtil jeg nu har købt en Lemus Home og nu virker det ikke! mvh MiCh
|
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Nix, desværre. Jeg har opgivet og streamer istedet via en Mi S boks.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er eARC, som du har slået til i dit TV, så slå eARC fra. ARC og eARC er to forskellige protokoller og sidstnævnte er ikke bagudkompatibel med førstnævnte.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
Har LG Oled B6 modellen eARC ? Det synes jeg ikke jeg har bemærket nogen steder.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, LG B6 har ikke eARC.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne også have tilsluttet et optisk kabel og brugt det til lyd. Ved siden af dit hdmi...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |